Veelgestelde vragen
Hoe lang van te voren mag ik in AGORA zijn?
De deuren zijn vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling open.
Is er een pauze tijdens de voorstelling?
Bij de meeste voorstellingen is er een pauze.
Zijn er consumpties beschikbaar?
De horeca is open voor bezoekers van voorstellingen. Het meebrengen en/of nuttigen van eigen consumpties is niet toegestaan.
Op welke plek kom ik te zitten?
Alle voorstellingen zijn geplaceerd. Dat betekent met vaste rij- en stoelnummers. Deze staan op je ticket vermeld.
Kan ik in AGORA pinnen?
Met ingang van 1 oktober 2021 kan er binnen AGORA alleen nog met de pinpas betaald worden. Het is dus niet meer mogelijk om met contant geld af te rekenen. Pinnen is hygiënischer, sneller en bovendien veiliger voor onze medewerkers. Alvast dank voor de medewerking.
Ik zit in een rolstoel/heb een rollator, kan ik kaarten bestellen?
Ja, dat kan. Alleen is het niet mogelijk om dit online te doen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice@agora-lelystad.nl.
Is er ringleiding beschikbaar?
Ja, er is een ringleiding aanwezig. Deze wordt voor uitreiking schoongemaakt.
Zijn er inleidingen voorafgaand aan de voorstelling?
Ja er zijn gedurende het seizoen inleidingen mogelijk. Indien hier sprake van is, staat het vermeld bij betreffende voorstelling.
Laatkomers?
Als je te laat arriveert en toegang tot de voorstelling niet meer mogelijk is, vindt er geen restitutie van de kaarten plaats.
Welke faciliteiten zijn aanwezig?
Service voor gehoorondersteuning
AGORA Theater biedt gehoorondersteuning aan. Bij de kassa leen je een persoonlijke ontvanger. Deze kun je eventueel vooraf telefonisch reserveren. Via je eigen gehoorapparaat of via een hoofdtelefoon is de voorstelling te volgen. Dit systeem werkt zowel in de Grote Zaal als in de Van Wijnen Zaal.
Rolstoelplaatsen
Per zaal is een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Rolstoelplaatsen kunnen niet online maar alleen aan via klantenservice@agora-lelystad.nl gereserveerd worden.
Stoelverhogers
Voor kinderen zijn er stoelverhogers verkrijgbaar bij de theaterkassa.
Hoe kan ik jullie bereiken als mijn vraag en antwoord niet in deze ‘Veelgestelde Vragen’ staan?
Je kunt ons bereiken via klantenservice@agora-lelystad.nl en 0900-0322. We proberen dan zo spoedig mogelijk te reageren op je vraag.
Wanneer start de kaartverkoop voor theaterseizoen 2022-2023?
Maandag 30 mei 2022 om 10:00 uur gaat de online kaartverkoop voor seizoen 2022/2023 van start. Vanaf vrijdag 27 mei kun je alle nieuwe voorstellingen al bekijken op deze website, zodat de voorpret kan beginnen.
Heeft AGORA een theaterbrochure?
Dit seizoen is geen brochure uitgebracht. Alle informatie over de voorstellingen vind je online. Kijk er eens rustig rond. Je vindt er ook trailers, recensies en achtergrondinformatie. Bovendien ontvangen inwoners van Lelystad regelmatig informatie over ons theaterprogramma, thuis op de mat. Voor seizoen 2022-2023 brengt AGORA een theaterspecial uit. Houd hiervoor je post in de gaten.
Wil je niets missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Hoe kan ik kaarten bestellen?
Bestel je kaarten voor voorstellingen eenvoudig en snel online via deze website. Indien het niet mogelijk is om online een kaart te kopen, staat onze klantenservice voor je klaar. Neem contact met ze op via 0900-0322 of klantenservice@agora-lelystad.nl
Kan ik ook kaarten kopen bij de theaterkassa?
Onze kassadienst is sinds 1 januari 2021 gesloten. Online en via de klantenservice helpen we je graag. Klantenservice is bereikbaar via 0900-0322 en klantenservice@agora-lelystad.nl
Waar kan ik mijn kaarten vinden?
Jouw theaterkaarten vind je op deze website in “Mijn AGORA”. Als je hier inlogt kun je de kaarten zien en downloaden.
Wachtlijst
Bij een uitverkochte voorstelling kun je je op de wachtlijst laten zetten. Regelmatig komen er weer kaarten beschikbaar. In dat geval krijg je van ons een bericht.
Kan ik mijn kaarten ruilen/retourneren?
Tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling kunnen theaterkaarten geruild worden voor een andere voorstelling of een tegoedbon. In alle gevallen betaal je een vergoeding van € 3,25 per transactie. Inleveren achteraf is niet mogelijk.
Stuur hiervoor een mail naar klantenservice@agora-lelystad.nl of bel 0900-0322.
Gelden er nog coronamaatregelen in AGORA?
In lijn met de landelijke versoepelingen die het kabinet tijdens de persconferentie van 15 februari 2022 heeft aangekondigd, is ons theater weer volledig open, zonder beperkingen en met maximale zaalcapaciteit. Een coronatoegangsbewijs is niet meer nodig. Het dragen van een mondkapje en 1,5 meter afstand houden is ook komen te vervallen.
De basisadviezen blijven geldig:
- was goed je handen
- blijf thuis bij klachten, doe een zelftest of laat je testen bij de GGD
- ga bij een positieve test in isolatie
Hoe kan ik jullie bereiken als mijn vraag en antwoord niet in deze ‘Veelgestelde Vragen’ staan?
Je kunt ons bereiken via klantenservice@agora-lelystad.nl en 0900-0322. We proberen dan zo spoedig mogelijk te reageren op je vraag.