Vraag en Antwoord
Kan ik al kaarten kopen voor theaterseizoen 2022-2023?
Maandag 30 mei 2022 om 10:00 uur is de online kaartverkoop voor seizoen 2022/2023 gestart. Vanaf vrijdag 27 mei stonden alle nieuwe voorstellingen al op deze website, zodat de voorpret kon beginnen.
Heeft AGORA een theaterbrochure?
Dit seizoen wordt geen brochure uitgebracht. Alle informatie over de voorstellingen vind je online. Kijk er eens rustig rond. Je vindt er ook handige filters op genre, er zijn trailers, recensies en achtergrondinformatie. Bovendien ontvangen inwoners van Lelystad regelmatig informatie over ons theaterprogramma, thuis op de mat. In het najaar brengt AGORA een theaterspecial uit. Houd hiervoor je post in de gaten.
Wil je niets missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Hoe kan ik kaarten bestellen?
Bestel je kaarten voor voorstellingen eenvoudig en snel online via deze website. Indien het niet mogelijk is om online een kaart te kopen, staat onze klantenservice voor je klaar. Neem contact met ze op via 0900-0322 of klantenservice@agora-lelystad.nl
Kan ik ook kaarten kopen bij de theaterkassa?
Onze kassadienst is sinds 1 januari 2021 gesloten. Online en via de klantenservice helpen we je graag. Klantenservice is bereikbaar via 0900-0322 en klantenservice@agora-lelystad.nl
Waar kan ik mijn kaarten vinden?
Jouw theaterkaarten vind je op deze website in “Mijn AGORA”. Als je hier inlogt kun je de kaarten zien en downloaden.
Waar vind ik informatie over de winactie?
Alles over de winactie voor de snelle besteller vind je hier.
Mijn favoriete voorstelling is uitverkocht. Kan ik me op een wachtlijst laten zetten?
Ja dit kan! Meld je hiervoor via de roze wachtlijst button aan voor de wachtlijst bij die voorstelling. Regelmatig komen er weer kaarten beschikbaar. In dat geval krijg je van ons een bericht (op volgorde van aanmelding).
Kan ik mijn kaarten ruilen/retourneren?
Tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling kunnen theaterkaarten geruild worden voor een andere voorstelling of een tegoedbon. In alle gevallen betaal je een vergoeding van € 3,25 per transactie. Inleveren achteraf is niet mogelijk.
Gelden er nog coronamaatregelen in AGORA?
In lijn met de landelijk geldende richtlijnen, is ons theater weer volledig open, zonder beperkingen en met maximale zaalcapaciteit. Een coronatoegangsbewijs is niet meer nodig. Het dragen van een mondkapje en 1,5 meter afstand houden is ook komen te vervallen.
De basisadviezen blijven geldig:
- was goed je handen
- blijf thuis bij klachten, doe een zelftest of laat je testen bij de GGD
- ga bij een positieve test in isolatie
Hoe kan ik jullie bereiken als mijn vragen niet op deze pagina zijn beantwoord?
Je kunt ons bereiken via klantenservice@agora-lelystad.nl en 0900-0322 (0,45 ct/pmin). We proberen dan zo spoedig mogelijk te reageren op je vraag.
Hoe lang van te voren mag ik in AGORA zijn?
De deuren zijn vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling open.
Is er een pauze tijdens de voorstelling?
Het verschilt per voorstelling of er een pauze is. Dit hangt af van de keuze van de producent.
Zijn er consumpties beschikbaar?
De horeca is open voor bezoekers van voorstellingen. Het meebrengen en/of nuttigen van eigen consumpties is niet toegestaan. Bij elke voorstelling is één consumptie inbegrepen (tenzij anders vermeld). Deze staat voor je klaar op het zelfbedieningsbuffet.
NIEUW: je kunt kiezen uit 3 horeca arrangementen. Bij ontvangst, na afloop, of all-in. Inclusief gereserveerde tafel. Je leest er hier meer over. Bestel het arrangement gelijk mee bij het kopen van je theatertickets, want er is slechts beperkt plaats.
Op welke plek kom ik te zitten?
Alle voorstellingen zijn geplaceerd. Dat betekent met vaste rij- en stoelnummers. Deze staan op je ticket vermeld.
Kan ik in AGORA pinnen?
Met ingang van 1 oktober 2021 kan er binnen AGORA alleen nog met de pinpas betaald worden. Het is dus niet meer mogelijk om met contant geld af te rekenen. Pinnen is hygiënischer, sneller en bovendien veiliger voor onze medewerkers. Alvast dank voor de medewerking.
Ik zit in een rolstoel/heb een rollator, kan ik kaarten bestellen?
Ja, dat kan. Alleen is het niet mogelijk om dit online te doen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice@agora-lelystad.nl.
Is er ringleiding beschikbaar?
Ja, er is een ringleiding aanwezig. Deze wordt voor uitreiking schoongemaakt.
Zijn er inleidingen voorafgaand aan de voorstelling?
Ja er zijn gedurende het seizoen inleidingen mogelijk. Indien hier sprake van is, staat het vermeld bij betreffende voorstelling.
Laatkomers?
Als je te laat arriveert en toegang tot de voorstelling niet meer mogelijk is, vindt er geen restitutie van de kaarten plaats.
Welke faciliteiten zijn aanwezig?
Service voor gehoorondersteuning
AGORA Theater biedt gehoorondersteuning aan. Bij de kassa leen je een persoonlijke ontvanger. Deze kun je eventueel vooraf telefonisch reserveren. Via je eigen gehoorapparaat of via een hoofdtelefoon is de voorstelling te volgen. Dit systeem werkt zowel in de Grote Zaal als in de Kleine Zaal.
Rolstoelplaatsen
Per zaal is een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Rolstoelplaatsen kunnen niet online maar alleen aan via klantenservice@agora-lelystad.nl gereserveerd worden.
Stoelverhogers
Voor kinderen zijn er stoelverhogers verkrijgbaar bij de theaterkassa.
Hoe kan ik jullie bereiken als mijn vragen niet op deze pagina zijn beantwoord?
Je kunt ons bereiken via klantenservice@agora-lelystad.nl en 0900-0322. We proberen zo spoedig mogelijk te reageren op je vraag.